woensdag 24 november 2010

Naar Eindhoven

Morgen is het dan zover. Om 14.45 uur word ik verwacht in Eindhoven. Straks tasje pakken. Ik ga op reis en neem mee......
Yvonne (instructrice van de dansclub) brengt mij weg. Haar ouders wonen in Eindhoven. Kan ze mooi daar ook op bezoek en 's avonds wil ze dan nog even op het bezoekuur komen.
Vrijdag mag ik al vroeg naar de ok. Om 7.45 uur wel te zijn. Zal dan al wel lang en breed wakker zijn. Zo'n eerste nachtje daar is ook weer wennen. In een ziekenhuis zijn ze al vroeg in touw. Bij de werkoverdracht is het rumoerig (vooral als je vlak bij het kamertje van de verpleging ligt). Dat had ik tenminste in Arnhem.
Ik bedank bij dezen iedereen die de afgelopen periode aan mij heeft gedacht door middel van een kaartje, bezoekje, telefoontje, smsje, bloemetje, blogreactie, mailtje, muziekje, cadeautje, allerlei lekkers om te eten. Vergeet ik nog wat?? Zo ja, ook dank daarvoor dan. Jan en Froukje dank jullie wel voor het trouw de post uit de brievenbus halen.
Ik neem mijn mobiel niet mee. Op vrijdag ben ik de hele dag onder narcose en zaterdag en zondag lig ik op de intensive care, daar is een mobiel vast niet toegestaan. Ik verwacht dat ik dan ook nog niet in staat ben er iets mee te doen, dus lekker thuis laten die mobiel.
Ik heb aan Martine gevraagd of ze mijn blog wil bijhouden. Dat wil ze graag doen. Zij zal wel vermelden hoe de operatie verlopen is. Dan weet een ieder toch hoe het met mij is.
Een hartelijke groet van mij aan jullie allemaal en tot ziens, horens, spreeks.

1 opmerking:

  1. toi, toi toi,.....

    Ik ga voor je duimen dat het allemaal een beetje mee mag vallen en je snel weer een beetje onder de mensen bent.

    suc6 en ik denk aan je.

    Groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen