maandag 11 april 2011

Uroloog

Aanstaande donderdag heb ik weer een onderzoek. Dit maal bij de uroloog. Hij gaat een echo van mijn linkernier maken. In het ziekenhuis zijn mijn dubbel J-catheters verwijderd. Die naar de rechternier is terug geplaatst, naar de linkernier lukte niet. In het ziekenhuis heb ik ook al een paar keer een echo gehad en elke keer was het goed. Hopen dat dat nu ook weer het geval is. Ze willen voor de zekerheid kijken of er geen verstopping is.

Het overgeven is ook weer begonnen. 2 tot 3 keer per dag. Het ging juist zo goed. Ik val hierdoor dus ook weer af en dat moeten we eigenlijk niet hebben. Ik heb vanochtend gebeld naar de dietiste in het ziekenhuis. Zij gaat met de arts overleggen hoe hier op te reageren. Ik heb ook weer een nieuw medicijn erbij gepakt. Dit flesje had ik nog van januari. Het helpt 3 tot 4 uur en dan loop ik weer risico misselijk te worden. De dietiste zou morgen terug bellen, dan had ze de arts wel gesproken. Afwachten wat het advies is: even stoppen met eten zodat de maag rust krijgt of juist door eten. Op zich voel ik me wel goed. Hopelijk stopt het overgeven gauw weer.

Dit was weer de laatste informatie voor dit moment. Hartelijke groet aan een ieder en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. hallo Rita, we zijn weer een weekje verder en ik was benieuwd hoe het met je gaat. Hoop dat het spugen weer opgehouden is en je weer lekker kan aankomen. Het is fijn dat je schoonzusje je blog heeft bijgehouden maar het is nog fijner om weer wat woorden van jezelf te lezen.
    Hier thuis gaat alles zijn gangetje. Wist je dat mijn zoon ook inmiddels vader is geworden. Vorig jaar al op 6 augustus. Ze hebben een zoontje, Kay, gekregen. Ook met Danielle gaat alles goed. De kinderen groeien als kool en ik moest je de groeten doen. Harry is druk met werken en verblijft momenteel door de week in Delden. Hij heeft daar een grote verbouwing en blijft dan slapen. Ben dus nu alleen door de weeks thuis. Dat went zegt men. Nou hoop snel weer iets te lezen. tot dan
    groetjes
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen