vrijdag 21 oktober 2011

Uitslag ct-scan

Uitslag ct-scan
Dinsdag belde dr. Hendricksen met de uitslag van de ct-scan. Ze hadden geen steentjes gevonden op de scan. Hij had met een team van urologen besproken hoe de dubbel J-katheter te verwijderen. Het plan is via de plasbuis onder narcose het slangetje te verwijderen. Dr. Hendricksen wil echter eerst met mijn oncoloog overleggen of ik wel voldoende hersteld ben om deze operatie te ondergaan. Ook wil hij weten hoe het zit met de bloedverdunners die ik slik. De oncoloog, mw. Bleumink is deze week niet aanwezig dus volgende week komt wordt er weer overlegd.

Woensdag
Om 13.00 uur moest ik in Nijmegen wezen bij dr. Wanten. Henk is mee geweest. De TPV-verpleegkundige kwam ons in de wachtruimte ophalen. Ze was verbaasd dat ik al weer zo goed aangesterkt was. Toen kwam ook dr. Wanten binnen. Hij was heel tevreden hoe het de afgelopen weken verlopen was. De TPV-voeding loopt ook goed. We hebben overlegd dat ik nu ook nog andere voeding krijg die dan met de al aanwezige voeding om de dag gegeven gaat worden. De nieuwe voeding bevat minder calorieen, dit om niet zwaarder te worden. Op 1 februari hoef ik pas weer terug te komen. Na nog even bloed te hebben geprikt kon ik weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten