donderdag 13 oktober 2011

Uroloog

Afgelopen dinsdag ben ik dus naar het ziekenhuis in Arnhem geweest.Mijn vader ging mee. Eerst naar de internist mw. Bleumink. Zij was blij verrast dat ik weer uit het ziekenhuis was. Ze had vanuit Nijmegen geen bericht van mijn thuiskomst gehad. Mijn huisarts, dr. Moret, had geregeld dat ik al zo snel met haar een afspraak kreeg. Ik had de receptenlijst meegenomen met daarop vermeldt de medicijnen die ik krijg. Dit heeft ze overgeschreven. Om te beoordelen of ik de bloedverdunners nog moet blijven slikken gaat ze een afspraak maken met de neuroloog. Die hoort dat te beoordelen. Ik heb formulieren meegekregen om bloed te prikken. Ze wil de leverfunctie weten en ook hoe de zouten in mijn lichaam ervoor staan. Daarna moest ik naar de uroloog. Helaas liep die uit met de afspraken en moesten we een uur wachten. Om ongeveer half 5 was ik aan de beurt. Hij stelde voor een foto te maken van mijn buik. Op de foto zou hij dan kunnen zien of er kalkaanslag op de leiding in mijn nier zit.
Ook de uroloog wilde bloed geprikt hebben.
Het maken van een foto kon officieel tot half 5. De balie was echter nog open. Toch maar even gevraagd of er nog een mogelijkheid was een foto te maken. En dit mocht. Was ook zo klaar. Uiteindelijk waren we om 6 uur thuis. Toen was ik het wel even zat.

Donderdag:
De uroloog, dr. Hendricksen, belt. Op de foto kunnen ze niet goed genoeg zien wat voor kalkaanslag of steentjes aanwezig zijn. Hij stelt voor een ct-scan te maken. Dit moet dan morgen, vrijdag, of maandag voor 15.00 uur. We kiezen voor de vrijdag. Op naar Arnhem dan maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten