woensdag 23 november 2011

Revalidatiearts

Het bezoek aan de revalidatiearts in het ziekenhuis in Arnhem leverde niet veel op. Hij vroeg mij hoe ik mij voelde en wat ik allemaal al kon. Hij had het verhaal gelezen toen ik net het herseninfarct had gehad. Ik heb toen een andere revalidatiearts aan mijn bed gehad. Het viel hem mee dat ik al weer behoorlijk goed uit de voeten kan. Het is nu nog een kwestie van sterker worden en conditie opbouwen. Met de fysiotherapeut blijf ik de oefeningen doen en de dagen dat zij niet komt dan moet ik me alleen redden. De oefeningen bestaan uit buiten lopen, fietsen op de home trainer, oefenen met gewichtjes voor armen en benen en nog rek- en strekoefeningen. De revalidatiearts gaf wel aan dat ik er op kon rekenen dat ik er nog wel een aantal maanden mee zoet ben. Ik hoef echter niet bij hem terug te komen. Hier ben ik al heel blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten