vrijdag 13 januari 2012

Rustig weekje

Deze week eigenlijk geen bijzonders gehad. In ieder geval geen bezoekjes aan het ziekenhuis.
Wel ben ik dinsdag weer naar de fysiotherapeut toegeweest. Ik moest nu een nieuwe oefening doen op een soort balansbord. Daar moest ik op gaan staan en dan heen en weer bewegen. Op een gegeven ogenblik legde de fysiotherapeut een balletje in het midden van het bord. Er liep een soort doolhof naar de rand van het bord toe. Ik moest zien door te bewegen het balletje aan de buitenrand van het bord te krijgen. Dit ging goed. Toen moest het andersom. Dat viel niet mee. Ik kreeg het balletje niet voor het poortje. Na veel proberen toch gelukt.

Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis. Dit keer naar de uroloog. Eens kijken wat hij te vertellen heeft. Hopelijk kom ik nou een keer van die beenzak af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten