donderdag 1 maart 2012

Blaasonderzoek

Aanstaande maandag staat er een blaasonderzoek op het programma. Dit gaat plaats vinden in Arnhem. 's middags word ik daar verwacht. Volgens de folder duurt zo'n onderzoek een minuut of 10. Dit is hopelijk dan goed te doen. Afwachten hoe dat gaat.

Tot op heden heb ik nog geen bericht vanuit Nijmegen gehad. Intussen heb ik naar de internist in Arnhem gebeld om dat door te geven. Zij kan er dan nog eens achteraan om te horen of ze mij al ingepland hebben.

Vanmiddag weer naar de fysiotherapeut toegeweest. Na de oefeningen pakte ze mij bij mijn schouderbladen en drukte aan beide kanten op 2 punten. Dit voelde ik wel even goed. De boel zat behoorlijk vast. Na wat masseren moest ik zelf rollende bewegingen met mijn schouders maken om de spieren wat losser te krijgen.

's Avonds doe ik steeds meer bij het klaarmaken van de voorbereidingen van het aansluiten van de voeding. Het is een heel werk. Het aansluiten op de pomp, de pomp instellen en aanprikken doe ik nog niet zelf. Dit komt binnenkort wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten