maandag 26 maart 2012

Datum darmonderzoek bekend

 Vanuit Arnhem kwam de oproep dat ik op 29 maart as het darmonderzoek krijg. Om 14.00 uur moet ik aanewzig zijn en beginnen de voorbereidingen. Ik krijg een roesje dus ik hoef het onderzoek niet te merken.Wel zo prettig.
Ik denk dat het onderzoek een half uur tot 3 kwartier duurt. Daarna moet ik nog 1 a 2 uur naar de uitslaapkamer, en dan is het weer klaar.
Dinsdagavond moet ik al 2 tabletten slikken en woensdag begint dan het drinken van 2 liter Colofort. Dit is spul om te darmen schoon te spoelen. Het smaakt heel flauw en op een gegeven moment wordt je er helemaal misselijk van. Donderdagmorgen moet ik nog een keer 2 liter Colofort, in 2 uur drinken. Volgens mij krijg ik dat niet eens weg. Ik kan nu nog maar amper een glas roosvicee op 1 dag drinken. Maar ja, maar zien hoe ver ik kom. Na woensdagmorgen mag ik ook niks meer eten. Drinken mag wel. De tpv-voeding die ik 's nachts krijg gaat een ader in dus die mag ik wel hebben. Ik hoop dat er niks bijzonders uit het onderzoek komt en dat ik voorlopig even klaar ben met alle onderzoeken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Rita,

    Wens je veel sterkte bij je zoveelste onderzoek. Lijkt me niet echt een pretje. Hoe gaat het verder met je? Dit heerlijke weer doet je vast wel een beetje goed. Spreek snel weer wat met je af. Natasja wil ook graag even bij je langskomen. Misschien is volgende week eenoptie? Neem dan nog wel even contact met je op.
    Veel sterkte.
    Liefs Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemiek,
      Intussen zit het onderzoek er op. Ik kreeg een roesje dus je merkt er niks van. Gelukkig.
      Leuk dat je weer een keer langs komt. Gezellig dat Natasja ook mee komt. Volgende week kan wel, alleen op maandagavond niet.
      grt
      Rita

      Verwijderen