zaterdag 21 april 2012

Bloedonderzoek

Anderhalve week terug ben ik in Barneveld, bij Norschoten, wezen bloed prikken. Dokter Bleumink, internist, belde om de uitslag door te geven. De nierfunctie was gelijk gebleven, dus dat is mooi. Sommige leverwaarden waren gedaald, andere weer iets gestegen. Op zich vond zij dit geen reden om te stoppen met de TPV. De voeding die ik 's nachts krijg kan ervoor zorgen dat de leverwaarde stijgt. Het gehalte van de hemoglobine was gelijk gebleven, dus ik moet doorgaan met de epo-spuitjes.  Ze was wel tevreden over de uitslag. Gelukkig maar.
Dokter Bleumink stelde voor om in juni weer een ct-scan te maken. Daarvoor moet ik dan wel weer gaan bloed prikken. Ze wilde dat ik dat dan in het ziekenhuis is Arnhem zou gaan doen. Dan zou de juiste afdeling gelijk de uitslagen hebben, dit ter voorbereiding op het maken van de scan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten