maandag 14 mei 2012

Nieuwe kuur

De antibioticakuur die ik heb gehad hielp volgens mij niet. Vrijdagochtend opnieuw urine naar de huisarts gebracht om op kweek te laten zetten. Dit had de uroloog ook geadviseerd om te laten doen.
Vanochtend nieuwe antibioticakuur gekregen. Weer van die grote pillen. Dat werkt zo moeilijk weg.

Afgelopen woensdag eerst naar arbo-arts geweest. Hij wil operatie van de stoma afwachten en mij dan eind juni/begin juli weer zien.
Daarna doorgereden naar Nijmegen. Ik moest voor controle naar dokter Wanten. Gepraat over de TPV-voeding. Bij het gesprek zat de TPV-verpleegkundige en een dietiste. Ze waren heel tevreden. Ook nog even op de weegschaal gestaan. Het gewicht blijft nu constant. Nog even bloed geprikt. Nieuwe afspraak gemaakt voor in oktober, dus dat duurt nog even.

Donderdag naar fysiotherapeut geweest. Braaf m'n oefeningen weer gedaan. Toen doorgereden naar Arnhem, naar het ziekenhuis Rijnstate. Ik moest weer bloed prikken. Deze keer voor de anesthesist waar ik aanstaande vrijdag heen moet. De eerste keer ging het prikken niet goed. De tweede keer prikken op de andere hand geprobeerd, dat ging wel goed. Ik loop nu wel met 2 forse blauwe plekken rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten