zondag 17 juni 2012

Chirurg

Tot op heden heb ik  nog niks gehoord over een opname in het ziekenhuis voor m'n stoma. Toen ik pas in het ziekenhuis lag had ik al gevraagd of ik al op de planning stond. Ik stond dat toen nog niet. Ik vind het allemaal wel lang duren dus heb ik afgelopen vrijdag maar eens naar het ziekenhuis gebeld. Je wordt dan van het kastje naar de muur gestuurd. Eest de secretaresse van de chirurg aan de telefoon. Mijn verhaal uitgelegd. Zegt ze: je moet daarvoor bij de Opname wezen. Oke. Zij mij doorverbonden. Weer mijn verhaal gedaan. Die secretaresse vertelde dat de planning voor de week van 22 juni al rond was en ik was daar niet bij. De planning voor de week daarna gingen ze op 25 juni maken. Ik heb gevraagd of ik alsjeblieft daar niet in meegenomen kon worden omdat ik zo'n last heb van mijn stoma. Ze gaf aan dat ze daar niks over kon toezeggen. De chirurg besliste wie er in de planning opgenomen werd. Ze hielden ook rekening met spoedgevallen. Die moesten er tussen gepland kunnen worden. Ik zei maar ik ben zo langzamerhand ook wel een spoedgeval. Dit moest ik dan maar met de chirurg bespreken. "Hoe kom ik daar mee in contact"? Ze kon me wel doorverbinden. Graag dan maar. Kreeg ik weer een andere secretaresse van de chirurg en zij vertelde me dat de chirurg mij perse zelf opereren wilde maar dat hij tot 3 juli afwezig is. Oh wat is dat balen.
Nu afgesproken dat de chirurg mij op 3 juli belt. Dan zou ik zelf met hem moeten bespreken of hij mij dan zo snel mogelijk in kan plannen. Wat waardeloos allemaal.

1 opmerking: