dinsdag 26 juni 2012

Planning

Vanmiddag nog maar eens een keer naar het ziekenhuis gebeld. Op 25 juni zouden ze de planning maken voor de komende week. De planning is nu klaar tot 6 juli en helaas sta ik daar nog niet bij. Nu maar afwachten tot de chirurg mij op 3 juli belt.

Vanavond moet ik de laatste tablet van de antibioticakuur innemen. Hoop dat ik er dan weer vanaf ben. Vanmorgen had ik 37,7. Paracetamol genomen en tussen de middag 37,1. Wel iets verhoging want normaal zit ik op 36,7/36,8.

1 opmerking:

  1. Hoi Rita
    Wat een gedoe. Vervelend dat je zelf overal achteraan moet. Hoop dat je antibiotica genoeg was om je ontsteking weg te halen en dat de arts je als je hem spreekt 3 juli (vandaag dus)wil behandelen als een spoedgeval en je er tussen propt. Sterkte er mee. groetjes van Harry

    BeantwoordenVerwijderen