zaterdag 23 juni 2012

Uitslag ct-scan

Afgelopen woensdag ben ik naar Arnhem geweest, naar de internist. Zij vertelde mij de uitslag van de ct-scan. Er waren geen veranderingen opgetreden sedert de scan van begin van het jaar. Een plekje bij de buikwand ter hoogte van het stoma was niet groter geworden. Ze weten niet wat het is. Ik kreeg de scan op de computer te zien. Daar zag ik ook het plekje zitten. Het kan littekenweefsel zijn.
De uitslag van het laatste bloed prikken was nog niet binnen. Aanstaande week is de internist met vakantie. In de week daarop zou de internist op donderdag met de neuroloog overleggen. Daarna zou ze mij weer bellen.

Ik heb sinds gisteren weer blaasontsteking. Ik heb een antibioticakuur gekregen van de huisarts. 5 tabletten waarvan ik elke avond er 1 moet nemen. Vanochtend had ik 37,8. Gelijk maar paracetamol genomen. Tussen de middag 36,9. Ik hoop dat ik geen koorts krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten