woensdag 6 juni 2012

Weer thuis

Ik ben net na de middag weer thuis gekomen. Gelukkig is de koorts weer over. Nog wel moet ik de antibioticatabletten slikken tot 11 juni. Afgelopen maandag heb ik een ct-scan gehad, maar daar nog geen uitslag van. Gisteren, 5 juni, heb ik een nieuw slangetje gekregen van de nefrostomiekatheter. De voorbereidingen duurde eigenlijk langer dan de wisseling zelf. De arts die ik nu had zei: je voelt er niks van. Ik had zo mijn bedenkingen omdat de vorige keren ik het goed voelde. Hij begon met het oude slangetje eruit te halen, drukte wat op mijn huid en had het voor elkaar. Het invoeren van het nieuwe slangetje ging heel makkelijk. Het schijnt dat nu ik dat katheter langer heb er al een gangetje gevormd is. Een wisseling is dan niet meer zo pijnlijk. Ik voelde er ook niks van. Gelukkig maar. Nu morgen weer even terug naar het ziekenhuis in Arnhem om bloed te prikken. Aangezien ik bij de ct-scan contrastvloeistof heb gehad willen ze kijken of dat niet schadelijk voor de nieren is geweest. Dit bloed prikken moet dan 3 dagen na de ct-scan.

1 opmerking:

  1. Hoi Rita, vervelend dat je stoma zo zeer doet. Hoop dan ook dat je snel geholpen wordt. Gelukkig weer thuis uit het ziekenhuis en koorts weer weg. Hier gaat alles zijn gangetje. Harry druk met werk.
    We denken vaak aan je en je moet de groeten hebben van Harry. Vast veel sterkte voor je komende operatie en ik hoop dat het mee valt. groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen