woensdag 25 juli 2012

Afloop operatie

Inmiddels heb ik 1,5 week de operatie achter de rug. De chirurg vertelde dat ik een 5 uur durige operatie had gehad welke welke moeizaam was verlopen. Hij had veel verklevingen van de darmen aangetroffen. Die had ie weg moeten halen. Ook het laatste stuk dikke darm wat ik had heeft hij ook verwijderd. Het stoma heeft hij wel op dezelfde plek laten zitten. Al met al wel weer een hele zware operatie dus. Na een paar dagen begonnen de complicaties. Het stoma kon nog niet goed doorlopen. Ik was veel misselijk en heb ik slangetje in mijn neus gekregen (maaghevel) om de maagsappen af  te voeren. Ook is de wond weer open gegaan en wordt nu 's morgens en 's avonds gespoeld. 't is nu nog steeds tobben en voel me heel moe. Omhoog komen vanuit bed is een strijd vanwege de wond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten