vrijdag 17 augustus 2012

Ziekenhuis

Wat een maleur. Ik lig weer in het ziekenhuis. Ik was thuis zo moe, kon bijna niks meer. Alles was me eigenlijk teveel. toen heb ik gevraagd of de dokter wilde komen, die is dinsdag geweest. die heeft naar me gekeken en zei dat hij wel bloed kon laten prikken maar dat dan woensdag het formulier er was en met een beetje mazzel ook de prikkers van de trombosedienst. De uitslag zou dan na een dag of  6 bekend zijn. Ik zag dat niet zitten. Toen  stelde hij voor of ik soms naar het ziekenhuis wilde. Ja, graag. Dan weten ze met een paar uur de uitstlag van het bloed. De dokter heeft toenn met het ziekenhuis gebeld en een ambulance geregeld en daar ging ik weer. Allerlei bloedtests gehad en daar bleek uit dat ik een infectie had, uitdrogingverschijnselen. Nu krabbel ik wel weer wat op maar het gaat niet hard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten