zaterdag 22 december 2012

Voeding

Afgelopen woensdag ben ik naar het ziekenhuis in Nijmegen geweest. Deze keer voor een controle-gesprek over de voeding. Op zich was alles goed. Het gewicht was goed. Over 3 maanden moet ik weer terug komen. Voorlopig houd ik nog de voeding zonder vetten. Na het bezoek ook nog even bloed geprikt.

Donderdag heeft prof.dr.Mulders, hoofd van de urologie, uit Nijmegen gebeld. Hij had de foto van de nieren en de blaas bekeken. Hij stelt voor om op 2e Kerstdag het kraantje van het slangetje dicht te zetten. De donderdag erna moet ik dan naar Nijmegen komen en gaan ze bloed prikken. Ook kijken ze of dan de urine goed doorloopt van de nier naar de blaas. Ik ga dan weer op de natuurlijke weg plassen. Ik hoop dat het geen probleem geeft.

Vrijdag weer voor het eerst fysiotherapie gehad. Dit had ik al een paar maanden niet gehad omdat ik dan weer in het ziekenhuis lag en thuis de puf er niet voor had. Voorzichtig een paar dingetjes gedaan, nu maar weer opbouwen.

Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken die mij een (kerst)kaart heeft gestuurd. Ik heb ontzettend veel kaarten gehad.Dank jullie wel voor alle goede wensen. Ik heb niet de energie om kerstkaarten te versturen, vandaar nu voor iedereen:
Hele goede kerstdagen en voor 2013 een heel goed en vooral gezond jaar toegewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten