vrijdag 3 augustus 2012

Zelf bed uit

Het gaat iets vooruit maar heel langzaam. Ik heb geleerd om zelf uit bed te komen. Ik moet me eerst op mijn zij draaien en me dan met 1 hand omhoog duwen. Mijn buik doet daarbij ook niet zo'n zeer meer. Ik hou wel het overgeven. dat gebeurt toch nog wel 2 x per dag.Als dat maar eens over zou zijn dan zou ik me al een stuk prettiger voelen. De artsen zeggen dat het tijd nodig heeft, maar ik zie na 2 weken nog geen verandering. Ik kan ook bijna niet eten. 2a 3 theelepeltjes vla 's morgens en 'savonds en dan houdt het wel op. De infusen zijn er nu wel af. Ook de maaghevel heb ik al een paar dagen niet meer. Ik heb alleen de tpv-voeding nog, die ik thuis ook al had. Verder probeer ik 3 x per dag op de gang te lopen en een uurtje op de zijn. Na dat uur ben ik wel weer heel moe en wil ik graag weer naar bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten