donderdag 27 september 2012

Koorts

Vorige week donderdag naar Arnhem geweest voor een nieuw slangetje. Dat ging allemaal goed. Het was wel koud in de behandelkamer. Ik kreeg een deken over mijn benen en mocht mijn trui aanhouden. Mijn vestje moest uit. 3 kwartier kou geleden. Toen ik weer beneden in de ontvangsthal was  begon ik te riebelen en kon niet meer ophouden. Thuis in bed gekropen. 's avonds had ik 40,1. De verpleegkundige heeft de huisartenpost gebeld. Arts is geweest. Bloeddruk, pols en vochthuishouding was allemaal goed. Hij deed verder niks, als de volgende dag koorts niet over was moesten we de eigen huisarts bellen. De volgende dag had ik 37,5. De dagen erop wisselde de temperaturen, hoger en weer lager. 's zondags had ik een hele nare dag, zwak ziek en heel erg misselijk. Te beroerd om de dag aan te zien. 's maandags de eigen huisarts gebeld. Die kwam en heeft 2 nieuwe medicijnen voorgeschreven, die hielpen en ik knapte op. De koorts werd minder. Dinsdag voor het eerst weer 1,5 uur het bed uit geweest. Gisteren 2,5 uur en probeer ik nu langzaam op te bouwen. De dokter is gistermiddag ook nog geweest. Hij kwam even kijken hoe het ging. Ik moet wel rustig aan doen van hem omdat ik toch nog een infectie aan de urinewegen heb.
Nu proberen weer sterker te worden. Verder voel ik me wel goed. Heb geen pijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten