vrijdag 7 oktober 2011

Voeding

's Nachts ktijg ik de voeding toegediend. Dit is zo afgestemd dat ik op zich overdag niet hoef te eten. Ik krijg 2 liter voeding (TPV). Aan de voeding wordt nog 0,5 liter zoutoplossing toegevoegd. Dit is genoeg eten en drinken voor 24 uut. Overdag neem ik af en toe een slokje roosvicee. Wat eten betreft neem ik s morgens een paar hapjes vanillevla om de medicijnen weg te werken. Tussen de middag ook nog een paar hapjes vla en 's avonds krijg ik meestal een half kopje soep. Ik heb wel af en toe een flauw gevoel in de maag omdat er natuurlijk weinig in komt. Dan neem ik maar een slokje roosvicee en dan gaat het wel weer over. Ík heb ook geen hongergevoel.

Dinsdag moet ik weer naar Arnhem. Eerst word ik verwacht bij de internist. Eens horen of ik nog dezelfde hoeveelheid bloedverdunners moet blijven slikken. Daarna moet ik naar de uroloog. Ik heb bij mijn rechternier nog een slangetje lopen naar de blaas. Ook heb ikk nog een nefrostomikatheter. Moeilijk woord voor een slangetje door de huid geprikt naar mijn nier. Aan mijn been hangt dan nog een katheterzak. Hopelijk geeft de uroloog aan wanneer ik daar van verlost kan worden.

Allemaal een goed weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten