zaterdag 5 mei 2012

Anesthesist

Rustig weekje gehad. Ik heb intussen bericht gehad vanuit Arnhem. Op 18 mei word ik verwacht bij de anesthesist. Daarna moet ik naar een verpleegkundige. Die gaat me dan allerlei vragen stellen. Dit alles bij elkaar duurt ongeveer 1,5 uur.

Ook heb ik deze week een brief gehad dat ik op 5 juni een nieuw slangetje in mijn nier krijg. Wisselen
van de nefrostomiekatheter dus.

Maandag zal de uroloog bellen. Ik heb weer blaasontsteking. Kan ik dit gelijk aan haar melden. Ik heb nu een kuur van capsules die ik nog niet eerder heb gehad. Hoop dat het gauw weer over is.

Volgende week moet ik woensdag voor controle naar Nijmegen. Ik heb dan een gesprek met dokter Wanten. Hij gaat over de TPV, de voeding die ik 's avonds krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten