zaterdag 9 oktober 2010

2 pilletjes

Ben net begonnen aan de voorbereiding van het maag- en darmonderzoek dat ik maandag heb. Om 20.00 uur moest ik 2 ieniemienie pilletjes met water innemen. Dit is nog wel te doen. Morgen moet ik poeder oplossen in water en daar 3 liter van drinken in 3 uur tijd, brrrrrrrrrr.
Vanmiddag kwam er een levensgrote vrachtauto het erf oprijden. Kloezeman uit Barneveld. Herman bracht een grote bak met bloemen. Prachtig, allemaal exotische bloemen er  in. Waar ben ik ook alweer: Hawai????  Ben ff in verwarring. Ik zou toch op vakantie? Oh nee, geannuleerd omdat ik in t ziekenhuis lag. Balen!
En van wie zijn die prachtige bloemen dan?? Ik lees: veel sterkte maandag! Liefs van alle vrolijke nootjes.
Dank jullie wel allemaal. Via dit blog is het de beste manier om jullie allemaal te bereiken en hartelijk te bedanken.
Morgen meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten