donderdag 28 oktober 2010

Wachten

Intussen zijn we al weer een paar dagen verder. De tijd gaat toch wel snel vind ik. Tijd die ik gebruik om aan te sterken. Ik probeer steeds mijn grenzen wat te verleggen. Het inplakken van alle kaarten die ik ontvangen heb is een goed tijdverdrijf. Ik word er niet zo moe van en probeer de tijd steeds iets langer te rekken dat ik met dat klusje bezig ben. Voorlopig ben ik er nog niet klaar mee. Verder is het lezen van de krant een uitgebreide dagelijkse bezigheid geworden. Dat kan ik nu op mijn gemak doen. En heb de dagelijkse mailtjes te beantwoorden, ik probeer dat wel zo veel mogelijk maar er glippen er wel eens een paar tussendoor. Ook zijn er mailtjes niet beantwoord die ik kreeg toen ik net uit het ziekenhuis was. Had er toen ff de puf niet voor. Heb intussen 3x korte tijd op de hometrainer gezeten. De eerste 2x vond ik een minuut al lang zat. Straks heb ik het toch 5 minuten vol gehouden. Zien dat we het elke dag een beetje opbouwen. Stel me dan maar voor dat ik lekker in het zonnetje fiets. Zon is er trouwens niet te zien op dit moment. Wat een triest weer. Kom dus nu ook niet buiten. Kreeg gisteravond weer een hele grote fruitmand, deze keer van Natasja en Annemiek. Dames lekker hoor, en gezond. Ben er maar gelijk 's avonds aan begonnen. 't was weer eens ouderwets gezellig, als vanouds om weer eens lekker samen over paarden kunnen praten. Ouwe herinneringen opgehaald. Annemiek succes volgende week als je op concours gaat in Wierden. Zorg dat je al die gasten er af rijdt.
Hoor wel weer hoe het afgelopen is.
En Natasja, voor jou ook belangrijke week, je oudste voor het eerst naar school. Gelukkig heeft ze er zin in.
Oh hoor net dat van het weekend de klok een uur terug moet. Waarschijnlijk weet iedereen dat maar ik had het ff niet in beeld. Van die alle daagse dingen die aan je voorbij gaan. Ik signaleer dat mijn dagindeling er zo anders uit ziet dan 3 maanden geleden. Wat kan je leven veranderen. Die ziekenhuisopname en latere uitslag gooit wel alles in de war. Maar... de artsen gaan er wat aan doen. Ik richt mijn blik dus vooruit naar 26 november. Dit duurt nog even en probeer me intussen te vermaken.
Later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten